divendres, 13 de juliol del 2012

POLOS DE XOCOLATA I ALBERCOC (Sundays with Joy)



Si em seguiu sabeu que fa dos anys que vaig anar a fer una llarga visita a Canadà. Quan hi vaig sempre m'obsequio a mi mateixa amb "gadgets" per la cuina. Torno carregadíssima... fins i tot necessito maletes noves....  :-P

Vaig comprar-me uns motlles per fer polos, però fins aquest cap de setmana no els havia utilitzat, us ho podeu creure.... Deu ser lo molt que els necessitava....


Sempre va bé tindre gelat o polos al congelador, en qualsevol visita inesperada pot obsequiar-los amb un dolç fet a casa. A la gent li encanta i més si és de xocolata!  

Aquesta recepta torna a formar part de Sundays with Joy del llibre de Joy the Baker. Us asseguro que cap de les receptes us fallarà, crec que m'estic enamorant d'aquest llibre. Creieu que ho acceptarien com a parella de fet??

Anem per feina!

POLOS DE XOCOLATA I ALBERCOC

Adaptat de Joy the Baker Cookbook the Joy Wilson

Surten uns 8-12 polos

100g de sucre
2 cullerades de farina de blat de moro
3 cullerades de cacau en pols (no s'hi val colacao o similars)
Un pessic de sal
500 ml de llet
125 ml de nata liquida
1 cullereta de vainilla liquida
1 cullerada de mantega sense sal
1 vas de albercoc tallat a trossets o de gerds
1/2 vas de trossets de xocolata

En un bol hi barregem el sucre, la farina de blat de moro, el cacau i la sal.

En una olla petita escalfem la llet i hi afegim la barreja del sucre i anem remenant fins que s'espesseixi i tingui textura de pudding. penseu que la farina de blat de moro actua quan bull. No deixeu de remenar que s'enganxa. Com si féssiu xocolata desfeta.

Quan estigui espès ho retirem del foc i hi afegim la mantega, la nata, la vainilla i barregem fins que es dissolgui i s'incorpori.

Ho posem en un bol i cap a la nevera a refredar.

SI US PLAU, llepeu la cullera!!! Esta insuperable!

Un cop fred hi afegim la fruita i els trossets de xocolata ho remenem i ho posem als motlles de polo. Al congelador fins que estiguin ben durs.

Per desmotllar-ho, poseu els motlles sota el raig d'aigua calenta i sortirà fàcilment.

Emboliquen els polos ben embolicats amb paper film o amb paper vegetal i dins un tupper podem conservar-los fins a més d'una setmana al congelador.

US ASSEGURO QUE NO US CANSAREU DE LLEPAR!!!! 

1 comentari:

  1. Quina deliciaaaa! jo ahir en vaig fer de taronja, blueberry i maduixa. Que bons que bons!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails